HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

Kapcsolat de meddig

2009.10.06. 15:58 szörp epe

Beszélgettem most régi barátommal (na jó csak chat, de én dolgozok, ő meg folyton családozik, így erősen csökkent élő találkozós lehetőségeink száma), An.-val. Talán ő aki legjobban ismer személyesen, mert már "azelőtt" is sokat voltunk együtt, főként táncolni. És persze tánc közben sok mindent megtudsz a másik emberről, talán többet is mint csak beszélgetések során.

De a lényeg. Kérdezgetett, hogy én mikor akarok végre már megtelepedni, házasság gyerek... És őszintén válaszoltam, nem tudom:

most inkább ne elemezzük :) én sem tudom. szerintem nem ő az igazi, de mi van ha nincs "igazibb"? jobb lenne két lábbal a földön állni mint "tűnő álmokat kergetni", de nem tudom egyik út mellett sem letenni a garast, úgyhogy most tépelődés van egy ideje

Ezt válaszolta (talán nem haragszik meg):

Oké, ezt értem. Bocs, ha belemásztam... Ilyenek mindenkinek megfordulnak a fejében, vagyis sokaknak. Nem tudni, van-e igazibb. Csak ha találkoztok. De arra meg nem építhetsz házasságot, hogy "átmenetileg", te annál rendesebb vagy. Lehet ám együtt élni sokakkal remekül, és aztán már a megszokás miatt se változtatnál, bármily lehangoló is. Mert az hűség is erény ugye. Én tudok, olyat, akivel jobban hasonlítunk, de együtt élni szörnyű lett volna, hát maradtam a beváltnál. Néha gáz, hogy menniyre mások vagyunk, de szeretjük egymást.

Ritkán mondom ezt, vagy talán még soha nem mondtam, gondoltam ilyet korábban, de teljesen tanácstalan vagyok, gőzöm sincs, hogy mit lehetne csinálni, és mit kéne csinálna, és mi lenne a helyes út, és mik a következmények ha ez - ha az.

2 komment

Címkék: élet érzés

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr531431867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verde Lunaria 2011.11.07. 17:55:38

Korosztályunk általános problémája.... Szerintem nincs jó válasz.... :S

szörp epe · http://szorpepe.blog.hu 2011.11.07. 23:36:13

Óh, elfelejtett blogom kósza komentjei a múlt ködében vesznek (hogy találtál ide?).

Bár lényegében két évvel idősebb lettem, de bölcsebb az egyáltalán de nem - pedig lett volna miből élettapsztalatot meríteni. Szoktam mondogatni, hogy a döntések megérnek az emberben, és mindegyiket a megfelelő időben kell meghozni, nem előbb pláne nem később. Na van ilyen, amikor a döntés érése az pont nem látszik.

Korosztályi ismerősöknél vegyes a kép... de igen, a látszólag boldog kapcsolatokban is nagy a bizonytalanság - vagy csak az van, hogy a barátaim is hozzám hasonlóak végül.
süti beállítások módosítása