HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

Mai apróságok

2009.08.18. 16:37 szörp epe

  • Ülök buszon, nyomogatom a telefonom, egyszercsak leszólít egy srác egy üveg Schlossgolddal a kezében: "Én is ilyen telefont akarok venni, van benne rádió?" Még sosem próbáltam... "Aha persze." Mi vagyok én, tudakozó? Remélem nem ismerkedni akart.
  • A Duna fölött gyakoroltak a repülők 20-ára. A hang késlekedése alapján 400-500 km/h-ra saccolok. Képzelem mit érezhettek a háborúban akiket éppen bombáztak, mire a hangot meghallod, már lőnek rád. És ez még propelleres, a másikat nem is hallod.
  • Volt kollégáknál ebéd céges menzán. "Nem jössz fel egy kávéra? Beengedlek a kártyámmal." "Őőőő, inkább kérnék egy látogató kártyát. Biztonság ugye.." "Áááá, nem kell..." "Ok, nekem mindegy, én már nem dolgozok itt."
  • Bookline-os rendelést átvenném, csak 15 percig keresték a nevem kezdőbetüjét, pedig szerintem nem sok ember rendelt három könyvet, hogy mindhármat Csíkszentmihályi írta. De lehet, hogy megzavartam valamit mert a két csaj eléggé dekoncentrált volt.
  • Visszaérek irodába, kollégák jönnek szembe: "Gyere velünk fagyit enni." "Jó csak lecsippantom magam, hogy már visszaértem és dolgozok."
  • Cég utcájába visszaérve már messziről hallatszik a vijjogás, tűzriadó van, még jó hogy elmentünk fagyit enni, nem kell úgy ülni a gép előtt, hogy a fülemet szétviszi.
  • A tűzriadó örömére 10 másodpercre kinyomták az áramot, az összes fejlesztői gép elszállt. Még jó hogy most kivételesen nem csesződött el az enyém (mint eddig 3x, az operátor srác már rutinosan hozza nekem a boot cd-t). És csak a reggeli 10 perc melóm maradt benne, meg az esti programmegbeszélés az msn-en.
  • A szomszéd boxból tisztán hallatszik fűlhallgatón kersztúl, hogy druszám Ghymes-t hallgat. Lehet, hogy nekem is át kéne térnem a goa-ról, mert interferál.

Szólj hozzá!

Címkék: flash

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr591319997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása