HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

+20k Ft

2009.08.05. 13:03 szörp epe

Hát most boldog vagyok. Addig beszéltek a kormány adócsökkentési terveiről, hogy nem is figyeltem rá olyan szinten, de most végre elérkezett hozzám is. Az ehavi fizum már a megnövekedett összegű. És ez tök jól esett, amikr tegnap felfedeztem.

Mondjuk amit nem tudok, hogy a több fizu az miben segít a gazdaságon (talán a több fogyasztással?).

UPDATE: na egyeztettem hozzáértő kollégával, és szerinte ez az egész éves visszamenőleg... szóval kisebb lesz következő hónapban, még mindig szép, de nem ennyire. Lehet, hogy mégse lesz évvégére toronyórám.

Szólj hozzá!

Címkék: köztér

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr581290338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása