HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

Szerencsétlen napok

2009.08.10. 14:44 szörp epe

Miután szombaton hiába vittem volna randira egy lányt az Öreg Óra Kávézóba (legújabb kedvenc helyem) a Ferenc téren, csak ekkor volt zárva az egész hétvégén. Ma hiába vittem egy másik lányt (A.-t persze, kivel mással fordulhatna ez elő) fagyizni a Daubner-ba: csak hétfőn van zárva, annyira mérges lettem, hogy bementem egy pitét venni a Kolosy téri sütödébe, ahol 5 percig győzködtem az eladót, hogy van almás ott előtte, tagadta, úgyhogy végülis meggyessel jöttem vissza.

Most ennek örömére lenyeltem egy meggymagot.

Szerintem a héten inkább otthon maradok, és nem találkozok senkivel már.

Szólj hozzá!

Címkék: élet

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr281300461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása