HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

Új laptop

2009.09.22. 13:53 szörp epe

Vettem új laptopot 3 hete, ilyet:

Toshiba A300-20N és igen, pont az edigital-nál. Már pont le akartam cserélni a tetű lassú régi gépet, és náluk meg volt (vagy mostanában van is) 0%-os hitel (= a részletek befizetése után pont annyit költöttél, mint a kiírt ár), és amúgy se tünt nagyon drágának, szóval belevágtam.

Hát eddig nem bántam meg, mondjuk az is igaz, hogy mivel elég szépen futnak rajta a nem annyira régi játékok (Doom3, Civ4, Titan Quest), most széjjel játszom magam, nem sok egyéb idő jut kreatív dolgokra (na jó kipróbáltam a fényképszerkesztést is rajta, és az is elég gyors, szóval kiterjeszkedek arra is nemsokára... amint megunom a játszást).

Szóval a gép tök jó. Mondjuk ahogy a képen is látszik szép fényes ("glossy") nemcsak a kijelző, hanem az alsó része is, és a billentyűk. Ettől a gombokbank kicsit csúszós hatása van, ami igen kellemes (nagyon jó rajta gépelni), cserébe hetente tisztogatni kell, hogy ne legyen hót mocsok (pedig esküszöm, hogy jó kocka módjára mindig megmosom a kezem gépezés előtt... most már néha közben is.)

Vettem hozzá táskát is ugyanott, ilyet:

A régi feketével túl bizniszes volt a kinézetem.. igaz, ezzel megy úgy nézek ki, mint egy bölcsész (legalábbis azt mondták).

Ami jó a táskában, hogy kicsiit tágítható (gumis), ezért belefér a msotani kis fényképezőm is, illetve remélem hogy később a nagyobb gép is (to be buyed) egy egyszerűbb obival, de ezt még meglátjuk (elvileg elég nagy).

Raktam a gépre win7-et, egyelőre tetszik (bár nekem a vistával se volt bajom, gép kell alá, ez tény). Gyors, szép, segíti a munkámat.

1 komment

Címkék: vásárlás

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr861399353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2010.03.01. 14:45:13

használd egészséggel! :)
toshiba nagyon jó választás volt.
süti beállítások módosítása