HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

Új metró és kérdés

2009.08.18. 17:20 szörp epe

Vasárnap este az Örsön láttam, hogy pont terhelésesen tesztelik az új metrót (rengeteg nagy zsákkal), külön móka a felügyelő fickó, éppen pihen:

Nézek ki a metró ablakon, és próbálok fényképezni telóval. Megszólal mellettem egy idősebb arc: "Ez az új metró?" "Igen" "És mikor veszik meg" "Én úgy tudom, hogy már megvették, azért próbálgatják" Erre cinkosan rámvigyorog, hogy: "Tudod honnan vették? A mi pénzünkből lopták el.". Köpni-nyelni nem tudtam, szerencsére végállomás volt, és gyorsan leszálltam.

Én örülök, hogy lesznek új metrószerelvények, és szerintem nem lopás, ha közpénzből vesznek valamit, ami jó az embereknek. Ránézésre azt is bevállalom, hogy a korkülönbség ellenére már többet adóztam, mint a másik fickó egész életében, inkább az én pénzemről van szó, mint az övéről. 

Mire jó ez a rosszindulat? Mindig mellbevág az ilyen.

Szólj hozzá!

Címkék: budapest köztér

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr451320081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása