HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

Vér

2009.09.03. 10:30 szörp epe

Furcsa dolog ez a vérrel.

Mióta olyan helyen dolgozok, ahol vérrel foglalkozunk, kicsit visszafogottabban nézek rá. Az első, amit megtanultam itt, hogy vér = BIOLÓGIAI VESZÉLY. A vérrel nem lehet játszani, pláne ha mások vére. Kicsit komolyabban veszem ezt, mindig van nálam ragtapasz meg pzs, meg jobban figyelek pusztán a vér látványára is. Tegnap is, amikor az egyik csajnak elkezdett vérezni az orra, már nyújtottam is a papírzsepit. Amikor meg néztem múlt héten véres-horrot, egyből arra gondoltam, a fröcsögő vér láttan, hogy "Ezt rohadt gyorsan le kéne mosnia".

Igazából hogy ezt mostanában így csinálom a tegnapi fogorvos után realizálódott bennem. Ahogy végigkínozta az arcomat, egy kis vércsöpp  ráesett az ingemre. Nem volt túl nagy, kicsit bevizeztem, és már nem is látszott. De olyan gondolkodás nálkül mentem haza inget cserélni, lévén ez nem pörköltszaft, hanem vér. Régebben egyáltalán nem zavart, ha kicsit feltörte a lábamat a cipő, és zokni szívta fel, de szerintem most már nem bírnám ki.

És ebben még az is benne van, hogy kevésbé leszek roszul, ha vért látok, egyszerűen jobban tudom, hogy vigyázni kell vele.

Szólj hozzá!

Címkék: élet

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr811357051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása