HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

10 dolog amit nem értünk az emberben

2009.08.11. 10:31 szörp epe

Érdekes ez a cikk: 10 dolog amit nem értünk az emberekben.

Szerintem:

  1. Elpirulás.
  2. Nevetés.
  3. Fanszörzet.
  4. Kamaszok.
  5. Álmok.
  6. Önzetlenség.
  7. Művészet.
  8. Babona.
  9. Csókolózás.
  10. Orrtúrás.

Én sem értem.

2 komment

Címkék: élet tudomány

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr781302253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsigaBige 2009.08.18. 16:17:24

Többek között ezek azok a dolgok, amik megkülönböztetnek minket az állatoktól...merthát végülis minek csinálunk bármit is, ami nem a fennmaradásunkkal kapcsolatos? Miért veszünk fel nyáron cipőt, ruhát? Hisz nem fázunk...ésatöbbi:)

szörp epe · http://szorpepe.blog.hu 2009.08.18. 16:41:56

Mondjuk én szoktam fázni nyáron is :).
Itt inkább arról van szó, hogy sem a biológusok, sem a pszichológusok nem tudták eddig ezeket megmagyarázni, míg úgy tünik, hogy elég speciálisan emberi dolgok.

Én mindig úgy szoktam fogalmazni (bár ezt is máshol hallottam), hogy az ember attól nem állat, hogy szimfóniákat is ír.

De esetleg attól sem állat, hogy megállapítja, hogy még állat.

Volt Desmond Morris-nak egy remek sorozata a BBC-n az emberi állatról (így lehet megtalálni: www.youtube.com/results?search_query=desmond+morris+human+animal&search=Search ). Inkább viselkedés szempontjából, de a fenti listánál kicsit szofisztikáltabban is megfogalmazza, hogy miben különbözünk más élőlényektől.
süti beállítások módosítása