HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

Éves értékelés

2009.06.23. 10:12 szörp epe

Napra pontosan 1 éve írok blogot, úgyhogy megünneplendő egy kis értékelés, meg jövőkép is.

Számokban: 265 poszt, változatos rendszerességgel, de heti legalább egy. 10 körüli ismeretlen által írt komment, mostanra átlag napi 10 látogató (nem maradnak ám sokáig), rendszeres olvasó 3-4 lehet, 2-3 sikeresebb poszt.

Índitáskor többszörös volt a célom. Egyrészről ki szerettem volna próbálni, hogy milyen is blogot írni, képes vagyok-e rá. Másrészről úgy éreztem, hogy sok olyan apróság van az életemben, amit érdemes lenne magamnak felirnom, hogy később pontosabban vissza tudjak emlékezni milyen is volt. Harmadrészt rá akartam venni magam, hogy legyen egy rendszeres írási (tartalom előállítási) tevékenységem, mert kicsit beszűkültek a lehetőségeim, és kicsit kezdtem berozsdálni. Kellett a nyílvánosság is, hogy legyen mellette valami külső ösztönző is, ne fulladjon lustaságba, egyéb elfoglaltságba. Úgy nagyjából ezek bejöttek.

Az itten ténykedésem hatására is ki tudtam alakítani egy teljesebb on-line jelenlétet (amire korábban egyszerűen lusta/időhiányos voltam), illetve mostmár két további blogot is tudok írni (egyik az szakmai), és megkezdtem a kutatási tudásanyagaimat is megfelelően rendszerezni egy külön nyílvános wiki-ben, ez főleg egy nagy pozitív hozadéka az itteni tartalom termelésnek.

A célközönséggel kapcsolatban még mindig határozatlan vagyok, azóta se árultam el ismerősöknek, hogy én ezt írom, és ez egyelőre jó is, pont elég zárkózott vagyok, hogyha már tudnám, hogy barátok is olvassák, nem biztos, hogy mindenről tudnék számomra is megfelelő mélységben írni. Arra ott a facebook, msn (ezek inkább flash szerűek), esti sörözés. Bár tényszerűen ha valaki nagyon akar, akkor a nick-emből meg egy-két posztból simán megismerhet, ebben az esetben nyílván nem fogom letagadni magam, de hírdetni biztosan nem fogom. Úgyhogy marad a jelenlegi helyzet: inkább magamnak írok, de ha mások számára is van hasznos ínformáció, akkor egészségükre.

Ami a témákat illeti, menet közben elég jól kialakult, hogy mit és milyen stílusban írok meg, az elején még kicsit maximalista voltam, most már elfogadom, hogy inkább kedv és alkalom függő mit jegyzek fel, már ezzel a részhalmazzal is elégedett vagyok. Talán több saját fényképet szeretnék feltölteni, bár azt még lehet, hogy inkább majd flickr-re vagy máshova töltöm fel saját név alatt, az valószínűleg több fényképezésre is tudna sarkallni (ami jó lenne, mert sose fordítok rá annyi időt, amennyit szeretnék).

Tervek szintjén semmi újító dolog nem jut eszembe, tetszik ahogy mostanában csinálom, és kb ezt szeretném folytatni (na jó, egy új design most már nagyon érik, majd egyik éjszaka felszívom magam és megcsinálom jól). Jó lenne több kommentet indukálni, társaságot kialakítani, de ahhoz több, rendszeresebb és jobb minőségű posztok kellenének ráadásul ezt énblog kategóriában elég nehéz, főként hogy a stílusom sem nem vicces, sem nem nagyon érdekes (meg szex/szerelem/gyengédségről is alig van szó). Ezért biztosan nagyon megerőltetni magam.

Következő értékelés várható időpontja: 2010 június 23.

Szólj hozzá!

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr331202784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása