HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

Eperszezon, imádom

2009.05.21. 12:15 szörp epe

Végre. Visszafordíthatatlanul itt van az eperszezon, úgyhogy végre degeszre ehetem magam vele, amire leérik, és megint csak üvegházi lesz legalább megunom annyira, hogy egy évig megint nem nagyon akarok enni. Mondjuk, már 1-2 hete veszegettem a piacon, de eddig drága is volt, meg nem is volt olyan finom íze, de amit ma vettem egyrészről csak 600 volt, másrészről annyira finom édes, ahogy azt kell.

Úgyhogy ma ebédre is eper lesz kiflivel, meg uzsonnára is, így simán le is megy az 1 kiló, és vacsorát se nagyon kell ennem. Nemcsak finom, hanem egészséges is. Bár egy kicsit vigyáznom kell, mert miutűn múlt héten ezt 3x megcsináltam, elkezdett kicsapni, szóval most már kicsit mértékletesebb vagyok, nehogy alergiás legyek rá, vagy mi.

Felhasználási javaslat, ha már: magában csak uzsonnára, étkezésre nagyon jó hozzá a rozsos kifli, cukor természetesen ne érintse. Hétvégén szerintem fogok epres rizst is csinálni (a vége felé kell kicsit belepárolni, hogy ne essen teljesen szét).

Szólj hozzá!

Címkék: étel

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr631135253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása