HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

Halak a téren

2009.03.21. 12:46 szörp epe

A Klauzál téren lőttem tegnap délelőtt. Hát az ilyen apróságoktól lesz szerethető Budapest. (Bár a csikkek rontanak az összképen, nekem meg már nem volt kedvem fotosoppolni, le a dohányosokkal!)

 

1 komment

Címkék: budapest fénykép

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr631016022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bősz boszi · http://boszboszi.blog.hu 2009.03.29. 23:59:14

Jaj, ilyet Szegeden láttam egy évvel ezelőtt több helyen. nekem is nagyon tetszett, tényleg ötletes!
süti beállítások módosítása