HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

Vezetem a témát

2009.01.17. 14:02 szörp epe

Mókás volt a kedd. Elbüvlő Ms. B-vel mászkáltam az egyetemen (volt még 30 extra perce a hévig, úgyhogy mentünk pár kört). A folyosón leszóltott egy hallgatóm, hogy lennék-e a nagy program témavezetője (nálunk ez olyasmi, mint a diplomamunka, csak kevesebbet kell írni, lazábban veszik, de ugyanúgy kötelező). Hogy adminisztrációs hiba volt, és az eredetileg választott témavezetője mégse lehet, kell neki valaki más. Óh, persze, jófej tanárbácsi vagyok.

Tegnap be is mutatta, érdekes volt, én is tanultam új dolgokat. Dumáltunk kicsit, hogyan gondolja, mit írjon a doksiba, hogyan mutassa be.

Érdemes kicsit elfilozofálni, hogy akkor hogy is lehet az ilyet értékelni. Mert ugyanis témavezetőként kell írnom értékelést is, hogyan látom az elkészült végterméket és a hozzá vezető munkát. Nos, sok témavezető (akik főállásban tanárok, tehát nincs másik, első munkahelyük) egyszerűen megoldja a dolgot, van egy sablonszövegük (nagyon jól dolgozott a hallgató stb), aztán a végére még írnak egy 4-est vagy 5öst aztán jó napot. Folyton a felelős és jó felsőoktatásról papolok, tehát ilyen esetben nekem is jól vagy jobban kéne csinálnom, hogy legalább a saját elvárásaimnak megfeleljek.

Egy biztos, rossz jegyet nem akarok neki adni. A programot alapvetően jól megcsinálta, a feltételeknek nagyjából megfelel, a forráskódok is rendben vannak. Azért a leadás elött ránézek még egyszer a végleges verzióra. Elvileg ma megkapom a doksi végleges változatát, azt megköpködöm, aztán az alapján mondhatok valamit. Bár ha átírja jól, akkor összesen lehet simán 5-ös is.

Lehet, hogy a témavezetői jegymegajánlási stratégia(ám) a következő lehetne a jövőben.

  • 5: ha jól dolgozott és láttam is, hogy jól dolgozik, és valami plussz is van a munkájában.
  • 4: jól dolgozik, és láttam is, hogy jól dolgozik, de semmi extra.
  • 3: nem igazán jó munka, de ragaszkodik hozzé, hogy neki mindenképpen most kell a jegy, nem tud rá más félévben több időt szánni. Ezt nem kéne adni.
  • 2,1: támavezetőként nem ajánlok ilyet, dolgozzon még vele.

Mókás, hogy így leírom, de azt hiszem, hogy így lehet jó a stratégia, ha írásban is szerepel, max később módosítok rajta.

Persze az lett volna jó, ha annó én is kapok ilyen értékelést.

Szólj hozzá!

Címkék: egyetem tanítás

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr23883496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása