HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

Barack

2008.11.05. 11:45 szörp epe

Választottak, szerintem nem is rosszul, az USA új elnöke Barack Obama. A tényhez nem sok kommentem van, azt majd megteszik helyettem a hozzáértők. Én örülök neki, bár McCain se volt egészen unszimpi, de Palin behozatalával végleg elásta magát nálam. Szóval ez jó.

Számtalanm szempontból jó. Végre egy olyan elnöke lesz az USA-nak, aki belátja, hogy országa nem törtető tank, hanem együtt akar működni más országokkal is, és ami különösen tetszik, hogy elkötelezett a környezet megóvása mellett.

Azonban.

Az utóbbi hetekben többé-kevésbé követtem az eseményeket, már amennyire innen tisztába lehet lenni azzal, hogy egy-egy esemény milyen hatással van a folyamat egészére. Ami nagyon meglepett, vagyis jobban ondva irigységgel töltött el, az a mérhetetlen (legalábbis az itthonihoz képest) politikai, választási kultúra, ami az egész választási hadjáratból áradt. Mi történt, amikor kiderült, hogy Obama a nyertes? McCain gratulált, és kijelentette, hoyg közös fognak dolgozni a hazáért, és nem egyből azt kezdte mondani, hogy újraszámlálást, csalással győztek, a haza nem lehet ellenzékben...

Mikor jutunk mi el idáig? Nem tudom kivárni.

5 komment

Címkék: köztér

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr74751125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csakazértis 2008.11.05. 13:24:30

Ma azt tanultam, hogy nincs olyan szó, hogy unszimpatikus. Aki neked nem szimpi az antipatikus. Nem kötekedek csak megmutatom, hogy ma is tanultam valami újat :)

*KryszSzerelme*Eszty (törölt) 2008.11.05. 13:27:41

Nincs olyan szó, hogy unszimpatikus. És ezt ma már vagy ötször elmondta nekem egy hőn utált tanárnéni. Ha valaki neked nem szimpi, az antipatikus. És nem kötekedni szeretnék, csak hátha olvassa ő is szegénykém, és akkor látja, hogy tudooom :)

monique70 · http://www.monique.blog.hu 2008.11.05. 13:40:20

Szerintem ne hasonlítsuk össze az USÁ-t Magyarországgal. Semmilyen szempontból. Fényévekre vagyunk az USÁ-tól, még a választási kultúrában is. Tényleg igaz az a mondás, hogy minden nép megérdemli a kormányát.. Hát, mi is! Már ha még van egyáltalán országunk...

szörp epe · http://szorpepe.blog.hu 2008.11.05. 14:10:26

Igen, már nekem is mondták, hogy nincs ilyen szó (főleg unszimpatikus emberek)....
Én mégis használom. Úgy vagyok vele, hogy "A saját anyanyelvét mindenki helyesen használja".
Nem vagyok okos, még ezt sem én mondtam, hanem ő:
members.iif.hu/visontay/ponticulus/rovatok/limes/nadasdy-adam.html

szörp epe · http://szorpepe.blog.hu 2008.11.05. 14:12:47

Igen, még fényévekre vagyunk. Vágyakozni, irigykedni viszont lehet.

Sőt, anti"dögöljön meg a szomszéd tehene is"istaként tenni is meg kell próbálni, hiszen rajtunk múlink.
süti beállítások módosítása