HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

Zene estére 081030

2008.10.30. 17:53 szörp epe

Tetszik nekem a Balkán Fanatik, rendben van a zenéjük. Pont úgy vegyítik a népzenét a pop-pal, hogy az ne legyen fülsértő, vagyis nemcsak kiragadnak egy-egy részletet, hanem ténylegesen újraértelmezik. Látszik, hogy nem egy producer találta ki nekik, hogy rakjanak bele népzenét és az jó lesz (ügye, ügye Nox...), hanem tényleg hallgattak már érdemben eredeti felvételeket és/vagy voltak táncházban is. Pölö ebben a számban is jókor, jó helyen vannak benne a csújogatás szerű elemek. Meg persze a klipp is jó.

Tele van a sötét égbolt ragyogó csillaggal,
Tele van az én szívem is keserű bánattal,
Mit ér nekem, mit ér nekem csillag ragyogása,
Ha az én bús szívemnek nincs vigasztalása.

Se nem kicsi, se nem nagy
Éppen hozzám való vagy.

Ez a világ olyan világ, mint a mogyorófa virág.
Sokat ígér, keveset ad. Amit ad,... ezt ad...
Elosztották a bánatot, (csináld, csináld, jól csináld) ott sem voltam, mégis jutott...
A kibaszott életbe!

Se nem kicsi, se nem nagy,
Éppen hozzám való vagy...
Csináld, csináld, jól csináld!
Nehogy szégyenbe hozzál!

Szólj hozzá!

Címkék: zene

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr64740981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása