HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

Nem előzhetsz

2008.09.14. 14:30 szörp epe

Aha. Nem tudom mit esznek az emberek a Forma-1-en, komolyan. Mennek körbe körbe az autók, amelyek nem is olyanok, mint a rendes autók (szerintem kifejezetten rondák). Jó gyors, az apró kanyarok biztos izgalmasak, de valahogy az én fantáziámat soha nem birizgálta meg (ha már legvégső esetben sportot kell néznem, és nincs más lehetőség, mint motorsport, akkor is inkább rally, ott legalább van táj). Hétvégén otthon voltunk haverokkal partizni egy jót, persze a délutáni program Forma-1, többiek szeretik, én meg majd írogatom az írni valót addig is, leültem melléjük (laptop + wifi rulz).

De a lényeg ami lényeg, most hallom hogy tegnap az xy pilótát azért büntették meg, mert előzött.  Nem értem. Lehet, hogy én vagyok nagyon amatör, de ez a sport (vagy sőt: "sport") nem arról szól, hogy az autóddal az első legyél? Amit pl úgy lehet elérni, ha nem az első helyről indultál, hogy a többieket megelőzöd? Szóval ez nem olyan, mintha egy focistát azért állítanának ki, mert gólt rugott? Nem tudták megmondani igazán a többiek sem, hogy ez miért történt, de mondták, hogy szokott ilyen lenni.

Na sebaj, remélem még lehetek igazi férfi továbbra is, hogy nem szeretem továbbra sem.

Szólj hozzá!

Címkék: élet

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr73662871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása