HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

Film - Constantine

2008.08.23. 20:08 szörp epe

A mai családi ebéd után még belefért egy film, mielőtt maga alá temet a dolog hegy, ezuttal a Constantine-re esett a választás, már mondták mások is, hogy jó, a képregényt is csak dicsérni hallottam (az persze gyorsan lejött, hogy a filmnek nem sok köze van hozzá), úgyhogy nosza.

Meglepő, hogy a kereszteny démonikus romantikáért általában véve nem vagyok oda (amúgy Riftesen, egy század csillámfiú mindent megold szerintem), de a filmek általában bejönnek, alapjában véve ez is tetszett. Keanu Reeves-nek jól állnak az ilyen megváltós szerepek (nem is értem miért kap mindig ilyet), Rachel Weisz meg önmagában jó (a Múmia óta bizonyítottan helyes, ennyi nálam kb elég is a sikerhez). Színészi játék nincs túlspilázva egyiköjüknél sem, de asszem ezt nem is igényelte senki.

Két dolog, ami nagyon bejött. Az egyik a pokol ábrázolása. Azt írják, hogy a képi világot hozzá atomrobbantásos felvételekből vették, ahogy lassan oszlik szét a táj, szerintem remek, sikerült megragadni a folyamatos pusztulást, amit az ember oda képzelne. A másik meg Constantine lakása, ha lenne álom lakásom, az ilyen felépítésű lenne: nagy, egymásba nyíló szobák, ablakok végig... tökjó.

Újranézhető film, bár én szerintem csak az Ördög végőügyvédje után fogok nekállni még egyszer, mert azért annyiszor nem.

Szólj hozzá!

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr72629567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása