HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

fundamenta@freemail

2008.08.07. 17:18 szörp epe

Na jó ez kicsit igénytelen. Nem tudom, hogy helyesen, de elkezdtem lakásra gyűjteni, mint gondos állampolgár előtakarékossággal a Fundamentánál. Pénzügyes ismerős ajánlgatta, legalább nem lyukas zsebbel állok neki jövőre lakást venni, legalább valami lesz már a kezemben.

Szerződés megköt, papírok megkap. Hoppá, van online felület is, remek, belépek, mert az nekem jó. Ott van minden infó, bár beírni nem sok mindent lehet, de ez ok, elvégre nagyon nem akarok semmit sem csinálni, azonkívül, hogy jó gazda módjára nézegetem hogy állok. Felül felirat: az Ön tanácsadója X.Y., tök jó van saját tanácsadóm is, akit hívhatok, mert itt van a mobil száma is. Meg itt van az email címe is: x.y@freemail.hu. Kétszer is megnéztem. Nem olvastam félre.

Komolyan nem értem, hogy manapság egy bármilyen cég hogy engedheti meg magának, hogy a munkatársainak ne céges címe legyen. Pláne, ha nem 2 fős garázscég. Meg akkor is, évi 10k HUF-ból fent lehet tartani akár több száz e-mail címet tetszőleges domainen. Szóval ez gáz. Valahogy olyan olcsó hatása van, komolytalan. Bár legalább annyi, hogy nem lacikanagyfeju@freemail a cim, hanem rendes keresztnev.vezeteknev. Innen látszik, hogy messze vagyunk még az e-világtól.

Szólj hozzá!

Címkék: internet bank

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr33605485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása