HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

Vizicsata (teg) nap (elött)

2008.07.21. 22:43 szörp epe

Annak ellenére, hogy csak az első részén voltam ott, és csak fényképezni mentem ki végül, nagyon tetszett a vizicsata. Hát igen, biztos élveztem volna a fröcskölődést is, de a gép kötelez, egy ilyen helyzetet nem hagyhattam ki fényképezésügyileg. Lett pár jó kép, majd elküldöm a szervezőknek jól ha kicsit leküzdöm állandó lustaságom. Izelítő:

Sajnos a második, hosszabb felénél, amikor a Gödörnél folytatták a vizezést nem igazán voltam ott.

Két meglepő dolog volt. Az egyik a sajtó viszonylagos hiánya. Kb 4 vagy 5 embert számoltam meg, aki olyan géppel volt, amivel akár eladni is tudott fényképeni, és 1 db kamerást (mint ez utólag kiderült a zoom.hu-ról jöt a szimpatikus leányzó), a felvételen még én is rajtaszereplek. Volt aki bemerészkedett, én kicsit féltettem a gépem, úgyhogy maradtam inkább a Bazilika teraszán. Az viszont mókás volt, hogy a mellettem álló 40-es, "hűdekomolyvagyok" objektívval álldogáló uriember úgy elkezdett kiabálni egy eltévedt vizipisztolyossal, hogy mit képzel, hogy a teraszon is meg mert ereszteni egy löketet, hogy csak azt nem vette észre mindenki elég csúnyán kezdett el ránézni.

A másik a rend őreinek hiánya. Végül megjelentek és megpróbálták elállni az utánpótlást jelentő kutakat (ekkor ment át a társaság a Gödörhöz). Eleinte azt hittem, hogy a szomszédo kávézó tulaja hívta ki őket, de aztán kiderült, hogy a Bazilikában esküvő volt, és annak a szervezői (örömapa, ilyesmi), a részükről talán érthető is vszg én se szeretném ha az ásóskapás nagy napomon hasonló részprobléma jelenne meg. Amit nem kellett volna, hogy az egyik résztvevő elkezdett ordítozni a rendőröknek, hogy "kaptok ám mindjá vízkövet", ez egyáltalán nem ide való volt, az ilyen arcokat a szervezőknek le kellett volna állítania.

Szimpatikusak voltak a résztvevők is, láttunk lányt koporsó alakú hátizsákkal, permetezővel nyomuló fiatalembert (talán ez volt a leghatékonyabb, hasznos infó a jövőre nézve), "Te is kémiás vagy" felkiáltással csoportiságot felismerő arcokat. Meg persze vizes polós versenyképeket is.

Összeségében szerintem ez egy muy simpatico esemény volt, komolyan remélem, hogy egyre több ilyesmit látok házunk táján.

Szólj hozzá!

Címkék: buli ötlet fénykép

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr21579058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása