HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

Táncszőnyeg

2009.07.08. 08:35 szörp epe

Íme az új kedvencem:

Hosszú évek óta a legötletesebb névnapi ajándékom (nem ing, könyv, bor, stb).

Főleg annak tükrében ötletes, hogy évekig nyomtam billentyűzeten eleinte a DWI-vel, majd a Stepmania-val, aztán pár gép csere után nem került már fel. Na persze a kurzor billentyűkkel nem annyira mókás, az csak inkább ritmusérzék fejlesztésre volt jó, meg persze jól ki is kapcsol. Nézegettem én régebben is, hogy veszek egy ilyet otthonra, de akkor még csak PSX-es volt 20 000-ért, meg ahhoz kellett volna adaptert rendelni külföldről, úgyhogy végül letettem róla.

Most már viszont lehet pár ezer forintért rendelni (az enyém innen való: www.tancszonyeg.hu). Azt számolgattam, hogy ha 5-6 hónapig bírja, akkor már simán megéri egy újat venni elhasználódás esetén (aztán ha nagyon bejön, akkor veszek egy fémet 50 000-ért). Mondják, hogy csúszik meg könnyű vele elesni, ez nekem nem sikerült, viszonylag stabilan megállt az otthoni szőnyegen (lehet, hogy a parkettán már csúszkált volna), és mezitláb nyomtam (zokni tényleg csúszik), de van hozzá tappancs is, amivel lehet rögzíteni valamennyire. Jó, biztos az is kell hozzá, hogy a táncos rutinból mindig "magam alatt" táncolok, vagyis a súlyom nem visz másfelé, mint a lábam.

Install tök egyszerű, USB-n feldug (XP felismeri automatikusan, de elvileg Linux alól is megy, majd kipróbálom), Stepmania felrak, gombok beállítgat, és már mehet is.

Hát bazi jó, legalább 1 órát ugráltam rajta tegnap este! Lényegesen nagyobb élmény, mint billentyűzeten, persze sokkal nehezebb is. Valahogy koordinálni kell az ember lábait is, hogy jól jöjjön ki a lépés, szóval figyelni kell rendesen.

Arról nem is beszélve, hogy testmozgásnak is tök szuper (a fenekemet me a combomat alig érzem ma reggel az izomláztól). Állítólag van hozzá kalória számláló is, amely a dalok lépéseiből kiszámolja, hogy mennyit égettünk el.

Most inkább nem minősítem a táncszönyeges zenéket (szinte mind tuc-tuc sajnos), pláne az ezzel járó (japcsi) kulturális légkört, legkevésbé meg a játéktermekben található gépeken történő bohóckodást. Na meg persze azt sem, hogy ez mennyire tánc vagy nem az (szerintem alapvetően az tánc, ahol egy fiú és egy lány párban mozognak, másrészről itt is van ütemes mozgás zenére... na mindegy, találják ki ezt a tánctanárok).

A lényeg, hogy nagyon jó csinálni, üdítő, testmozgásos, teljesen kikapcsol (mert nagyon kell figyelni, előre tervezgetni a lépéseket). Azt hiszem megvan az új otthoni hobbim.

 

Szólj hozzá!

Címkék: játék vásárlás táncszőnyeg

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr491233601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása