HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

Találkozások szombat este

2009.04.26. 02:27 szörp epe

  1. Kedvenc pizzériám, a Ráday utca végében található 4 Muskétás. Fél tizenegykor rendeltünk túrógombócot. Érdes férfihang a konyha felől: "Normálisak ezek, fél tizenegykor túrógombóc?".
  2. Az egész estét egy elbűvölő lánnyal töltöttem (L.), akivel én sem akarok összejönni, és aki látszólag nem akar velem összejönni, mégis sajnálom, hogy nem ajánlottam fel, az utolsó koktélt inkább én keverem itthon. Nem tudom eldönteni, hogy öregszem vagy komolyodom.
  3. Aloé-ban ismét "elromlott" a nő wc, úgyhogy a koedukált férfira vártunk 4en öszezsúfolódva a mosdó előterében. "Milyen kár, hogy egy wc kagylót egyszerre használhat több fiú, de csak egy lány" "Ja, aztán elkezdenek kardozni pisilés közben" "Bassz, vizuális típus vagyok".
  4. Aloé-ban ismerős rámköszön. "Te itt?" "Tudod, az Aloé-ban mindig van ismerős" "Hát, én most vagyok másodszor, de az elsőre nem emlékszem, mert annyira berugtunk" "Na akkor ide jövünk legközelebb, jövő kedd?".
  5. Éjszakai buszra felszálló fiatal csoport utolsó embere: "Megvan mindenki? 1...2, 3...4...5.... hogy az a....".
  6. Éjszakai buszon leszólít csoporttárs. "Sokat gondolkoztam, hogy honnan ismerlek, de most már biztos vagyok benne, hogy ott voltál a gólyatáborunkban, és Te voltál az álgólya". Tanulság: ha már olyan öreg vagy, hogy akik gt-jében annó ott voltál, azok már végzősök, ideje elgondolkozni az életkorodnak megfelelő viselkedésen (na persze).
  7. Búcsú sms: "Akkor legközelebb táncolunk, majd gyakorlom a pörgést".
  8. Az éjszaka jelenlegi órájában nagyon szépen látszódnak a csillagok még a belvárosból is.

Szólj hozzá!

Címkék: budapest flash

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr681086706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása