HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

Álmom, álmom

2009.04.12. 08:57 szörp epe

Mai álmom: egy buliban voltam. Odáig csak arra emlékszem, hogy nem egyből odamentem, hanem voltak még kacskaringók, de az homályba burkolózik. Aztán valahogy meghúztam egy zsinórt (de teljesen tudatosan, a végét arrébb kellett vinnem), erre nagy robaj, ledöntöttem pár hangfalat. Akkor elindultam megjavítani, ami tök gyorsan megvolt, bár ott volt egy ismeretlen (=nem emlékszem, hogy ki) technikus srác is. Ezután - és itt jön az igazi kocka dolog - kijött a szoftver rendőrség, hogy leellenőrizzék, mindenki legális szoftvereket használ-e. Ami annyiból állt, hogy alá kellett írni erről egy nyilatkozatot, de ezt egy használt füzetben, szóval úgy kellett beirogatni a neveket a sorok közé. Ezután még vártam ott egy kicsit, mert úgy emlékeztem, hogy a buli után nekem ott kell maradnom boritékolni (konkrétabban én voltam a felelős a boritékolásért). Közben valahogy mellém csapódott Emőke, akivel elkezdtünk kezet fogdni meg puszizkodni. Ez utóbbi azért is furcsa, mert legalább 2 éve nem láttam, és akkor sem volt ennyire baráti a viszonyunk. És itt ébredtem fel.

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: álom

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr241060503

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: London labour supply 2018.10.21. 00:22:06

Esurance insurance actress - daurydz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása