HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

Mozi - Coraline

2009.03.16. 16:12 szörp epe

Tetszett annó a Karácsonyi lidércnyomás és a Halott menyasszony, úgyhogy beültünk a legújabb hasonló filmre is (bár elgondolkoztató volt Tim Burton és Danny Elfman hiánya).

Az ismert két filmhez végül tényleg mást kaptunk, bár az eredmény így is szerethető. Kicsit tartottam tőle, hogy TB hiánya nyomán mesefilmes lesz az egész, de szerencsére maradt benne elég, hogy felnőttek is élvezhessék.

Amikor elsőre halottam, hogy gombszemű "Másik Anyu" is lesz benne, akkor kicsit ijesztőbre gondoltam, mint amit végül kaptam, bár a rongybabák így se habos mázasok lettek, van bennük valami nyugtalanító.

Sajna szinkronizáltan az eredeti hangok nem igazán jöttek át (a magyar hangok az átlagos színvonalukat hozzák), úgyhogy erről no komment.

Összeségében én pozitív élménnyel álltam fel a film végén, bár a film végül nem került fel a "must to have" listámra.

Randihoz ideális szerintem, elég mesés, hogy ne kelljen gondolkozni, elég ijesztő, hogy lehessen öszebújni, elég humoros, hogy lehessen kicsit nevetni, és elég hepi endes, hogy utána lehessen másról beszélni vagy mást csinálni.

Szólj hozzá!

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr51005680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása