HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

Mancs olvasók

2009.03.12. 13:32 szörp epe

Ma nagyon jó érzés volt, hogy kb 10 percen belül láttam két másik embert is, aki rajtam kívül friss, ropogós Magyar Narancsot olvasott... már csak azért is, mert néha már majdnem azt érzem, hogy én vagyok az egyetlen szabadelvű/liberális ember... legalábbis ha erre lehet következtetni a köztéren folytatott sajtó fogyasztásból.

Igazából politikia felhangoktól mentesen is jó érzés, ha összemosolyoghatsz egy másik emberrel, akiről tudod, hogy valamiben hasonló hozzád, egy közösséghez tartoztik veled.

Szólj hozzá!

Címkék: élet érzés

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr4997845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása