HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

Iwiw állásportál

2009.01.18. 02:02 szörp epe

Nem egyszer hallottam már hírét, hogy az iwiw, mint a HR-esek paradicsoma kiváló lehetőséget nyújt arra, hogy az embert megtalálják fejvadászok, és munkát ajánljanak neki jól. Kicsit növelte a kisebbségi komplexusomat, hogy én eddig nem kaptam ilyen ajánlatot, de ezt annak tudtam meg, hogy nem elég speciális a munkaterületem (helyesbítek: annyira speciális, hogy magyarországon kb. 50 ember tudja, hogy miről is van szó).

Aztán erre 1 napon belül 2 is érkezett, nesze nekem.

1. Hát ez nem egészen komolyan vehető, mer úgy kezdődik, hogy az üzenet címe: Re: Szia, mintha már egy kapott levélre válaszolt volna. Ügyes trükk, kár hogy nálam ezek nem jönnek be (akkor is elolvastam volna, ha nincs ott a Re: hehe). Az első mondat alapján (adatlapod és fényképeid alapján szimpatikusnak gondollak, na persze, muhaha) még azt hittem, hogy valami béna társkereső levél (danger: a küldő fényképén gyerekkel van!), aztán szépen lassan kiderül, hogy munkára akar beszervezni. Mondjuk azt nem tudom, hogy miért gondolja, hogy az informatikai szakterületemet felváltom egy "welness" válalkozással. Bár gondolkoztam korábban olyasmiben, hogy el kéne menni valami kozmetikai céghez dolgozni, mert ott biztos sok a csaj (ami jó, pláne a mostani lehetőségekhez képest), de ezek inkább komolytalan gondolatok voltak. Szumma, udvariasan megköszöntem a lehetőséget, talán egyszer nagyon máskor élek hasonlóval, most biztos nem.

2. A másik levél sokkal profibb volt, ismerős ajánlására (vajon ki lehet az?) kerestek meg nem titkoltan fejvadász cégtől, a rendes keresztnevemen és nem beceneven szólítva. Sajna orvosi műszerek fejlesztéséről lenne szó, ami nagyon érdekel ugyan, de egyáltalán nem értek hozzá. Talán ha majd egyszer nem kell 12 felé szakadnom, akkor be tudok vállalni egy ilyen dolgot is, de sajna most nem. Jeleztem, hogy sajnos nem (tényleg sajnálom).

Most boldog vagyok. Mégiscsak kellenék máshova is dolgozni. Megnyugtató ez, pláne a "jelenlegi világgazdasági helyzet" miatt.

Szólj hozzá!

Címkék: élet

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr77884672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása