HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

Kiröppen a gyermek

2008.10.12. 23:42 szörp epe

Ma kicsit furcsa volt. Voltam otthon vasárnapi ebédre, amit a szokásos családi témák követtek (kaptam pár kaját, segítettem a számítógéppel, megbeszéltük, hogy beállítok még egy gépet otthonra, hogy Apu és Anyu egyszere tudjon internetezni, összeszedtem pár ruhát). Aztán amikor Anyu hozott haza, akkor volt egy kis lelkizős beszélgetés. Ami azért meglepő, mert mifelénk kevés ilyen szokott lenni, lelki értelemben is elég önállóra neveltek a testvéremmel.

Egyébként csak egy lehetnyi megjegyzés volt arról, hogy milyen nehezen viselték, amikor fél éve elköltöztem otthonról, valószínűleg végleg. Én mondjuk gondoltam, hogy nem lesz könnyű nekik, de hát már elötte is úgy töltöttem el 5 évet, hogy gyakorlatilag csak aludni jártam haza meg hétvégére. Ennek ellenére most mondta Anyu, hogy azért eléggé megviselte őket, és sokat segített az, hogy már nem otthonülők, mint régebben, és sokat járnak el (ennek mondjuk én is külön örülök, bármi jobb, mint a tv elött üldögélni).

Azért megható, amikor az ilyen alkalmakkor számora is kiderül, mennyire is szeretik az embert a szülei.

Szólj hozzá!

Címkék: élet

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr43710820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása