HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

Véleményem

2008.09.29. 18:34 szörp epe

Nem értem miért kérdezik meg a vélmenyemet, ha igazándiból udvariaskodást akarnak hallani, és nem azt, amit tényleg gondolok.

"Izlik a leves?" "Nem, mert el van sózva, és a főt karfiolt se szeretem." "Mert soha nem szereted a főztömet!!" "Ja, azt akartam mondani, hogy nagyon finom." "Akkor jó."

Persze nemcsak a főzésben, minden máshol ez van, ahol emberekkel vagyok. "Szeretsz engem?" "Igen, de ha még egyszer megkérdezed, akkor vége" helyett "Hát persze".

Biztos csak azért érzem ennyire bénának a helyzetet, mert én vagyok túl kritikus, és persze ha megkérdeznek, olykor hajlandó vagyok meg is osztani a vélemenyemet másokkal... bár egyre ritkábban. Sajnos be kell látnom, hogy sok esetben ha a véleményemet is kérdezik, gyakran a saját véleményüket akarják visszahallani az emberek, esetleg az önértékelésüket próbálják erősíteni.

Lehet, hogy én is ilyen vagyok, bár próbálom trenirozni magamat, hogy felismerjem és el tudjam fogadni az emberek tényleges véleményét.

Másrészről meg azt hiszem még jobban vissza kell fognom magamat, ha más emberekkel vagyok, sajnos sokan azonosítják azt, hogy mit gondolok róluk azzal, hogy mit gondolok a levesről, amit éppen főztek.

Nehéz ez az emberekkel legyél kapcsolatban dolog.

Szólj hozzá!

Címkék: élet

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr86687747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása