HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

3D-s mozi

2009.03.16. 16:36 szörp epe

A szombati mozinál (Coraline, lásd előző poszt) veszem a jegyet (5 perc volt még a kezdésig, ezért se volt sok idő gondolkozni), megdöbbenve hallom, hogy a jegyárus srác 3180 Ft-t kér tőlem, úgyhogy kicsit fogamat szívva, de fizetek (hiába, ha az ember fia nővel megy, akkor ne nyavajogjon az árak miatt). Úgy emlékeztem a max ár inkább 1200 és nem 1600, de általában nem a Corvinba szoktunk menni szombat délutánonként, szóval akár lehet is. Aztán amire a teremhez értem már kezdtem gyanakodni, hogy osztogatnak nagy fekete izéket a sorban várakozóknak. Mire én is megkaptam, már láttam, hogy szemüveg az, vagyis 3D-s filmre ültünk be, én meg benéztem jól a port.hu-n, gratulálok magamnak.

Korábbi tapasztaltaim ugyanis nem voltak annyira jók az ilyen térhatású cucokkal, konkrétan ezt a kék-piros színeset próbáltam eddig, de szemüveges réven (+ szememben ilyen-olyan tengelyek) nem igazán jött össze, hogy bármit térhatásúan lássak.

Na itt nem ilyen volt, a nagy fekete keretben két normális (csiszolt, mint később kiderült polarizált) üveg lencse volt, amit nagyon kényelmesen fel lehetett venni (súlya a normál szemüvegemhez képest szinte semmi), és különösebb igazgatás nélkül, gyakorlatilag minden irányból jó minőségű, tényleg térhatású képet láttam.

Először jöttek a trailer-ek, itt mondjuk kicsit felé löttek az effekt mennyiségnek (Aliens vs Monsters vagy mi bemutató volt), de legalább kicsit szoktam a felém jövő darabkákat, még sikerült megoldanom kapkodás nélkül is.

Aztán jött a film, ahol volt benne, ott nagyon jó volt, és nem volt eltúlzott sok sem, pont elég, szépen kiegésztette a film egészét. Bár mondjuk az első percben amikor egy tű jött felém 3D-ben, akkor kicsit préselődtem a székbe.

Összeségében nekem nagyon bejött így a mozizás, talán ez egy olyan pont, amiért simán megéri elmenni moziba (azért nem annyira gyakran ilyen árak mellett), a 3D-s hangokkal egyetemben nagyon szupi érzés volt.

Szólj hozzá!

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr581005722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása