HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

Zene délelőttre 080916

2008.09.16. 09:49 szörp epe

Erre az esős reggelre kell valami, ami kicsit feldobja az embert. Nem biztos, hogy feltétlenül szeretem Marót Vikit (bár a legutóbbi bulijuk amelyiken voltam tavaly novemberben az marha jó volt), de azért nem rossz ez a verzió sem.

Táskarádió, mindig hallgatom
(Táskarádió) (Táskarádió)
Hogy szól az én dalom
(Táska-Radio)
Ez a zene fekszik nekem, jajj nagyon
(Bimm-bamm-bumm, Bimm-bamm-bumm)

Táskarádió, folyton nyaggatom,
Nem kell a csend nekem
Gyere kiabálni most egy jót velem

ó nyáron élni jó,
Nincs egy perc nyugtom, mert
Érzem, minden táncra csábító

A táskarádió, ritmus dáridó
Hejj-hó, oly kábító
Gyere kiabálni, nyáron élni jó

ó nyáron élni jó...
A táskarádió, ritmus dáridó…

Szólj hozzá!

Címkék: zene

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr73665677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása