HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

Veszprém este

2008.08.11. 21:06 szörp epe

Múlt hétvégén voltunk Veszprémben, jó volt, de erről talán máskor. Viszont készítettem rakat fényképet, és próbálkoztam HDR-rel is persze, itt az egyik eredmény. Ez a vár kapujánál készült. (Újítottam, ezentúl így rakom be az eredeti hármat és a kész hdr-ből kikonvertált képet.)

Amiért pluszban büszke vagyok a képre, hogy egyrészről egészen késő este volt már, másrészről a több felvétel ellenére a sétáló emberek se zavartak be nagyon (nem lettek a kis figurák nagyon elmosódottak).

Szólj hozzá!

Címkék: fénykép hdr

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr78611330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása