HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

Szólj hozzá hát + szolgálati

2008.08.05. 09:52 szörp epe

Na beraktam a hozzászólási lehetőséget is olvasói kérésre (most már mind az egy olvasóm, aki nem az anyám hozzászólhat). Viccet félretéve, igazából úgy terveztem, hogy ha minden ellenkező igyekezetem ellenére elérem mondjuk napi >10 olvasót, akkor már van értelme a dolognak, de hát sohase tudtam ellenállni a kéréseknek. Pláne, ha az boszitól jön. Kommentelj(etek) hát.

Eredetileg a (mostmár jövő héten tényleg, de tuti frankó biztosan beinduló) szakmai blogomba akartam a kommentezés lelki vetületeiről írni egy hosszabb szösszenetet, de azt hiszem néhány megjegyzés ide is belefér.

Sokan félnek tőle, pedig a kommentezés, szabad fórum nem feltételnül jár együtt a trollok megjelenésével. Ha csak nem kifejezetten provokatív az oldal, akkor a fórumozók vagy kitermelik maguktól a megfelelő ellenállást a trollokra, vagy pedig egyáltalán hasznos visszajelzés jön a termék/információ hasznosságáról, értelméről. Tudom, sokan nehezen veszik a kritikát (én is folyton küzdök vele, hogy a helyén kezeljem, viszonylag sikerrel), pedig több hasznot tud hozni, mint a struccpolitika. Egy a lényeg, olyan ez is, mint a gyerek, viszonylag nagy szabadságot kell neki adni, de azért néha szükséges lehet egy atyai pofon (-> moderálás).

1 komment

Címkék: blog internet

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr24601365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bősz boszi · http://boszboszi.blog.hu 2008.08.05. 14:44:37

:-) köszöööönteeeeem!!! :-)

csak annyit akartam írni, hogy vicces, hogy én is épp a nyár elején végeztem ki pár nap alatt a Malevilt, (már másodjára, szóval én tudtam előre, hogy erősen addiktív lesz, nem is terveztem komolyabb programot :-))
amit meg ajánlanék, (hasonlóan jó, ha színtiszta belefeledkezésre vágysz, és nem mély filozófiai értekezésekre) Ken Follett-től a Katedrális. szintén durván addiktív, de ezzel vigyázni kell, mert kábé dupla olyan hosszú, mint a Malevil, tehát 5-6 nap minimum kell hozzá. :-)

a bloggal csak így tovább, nekem legalábbis teccik. :-)
süti beállítások módosítása