HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

Extrém kosár

2008.07.14. 15:41 szörp epe

Az imént volt egy kis ellentmondásos kalandom az internetes vásárlással. Memóriakártyát meg vinyót akartam venni az Extrém-digitál-nál. Már párszor vásároltam ott, sztem viszonylag megbízhatóak, a szervízelésnél se volt eddig sok gondom, kellően olcsók is, szóval szivesen választom új eszközök beszerzéséhez. Szokás szerint úgy szerettem volna, hogy az internetes web-shopban összekattintom, majd az egyik boltban átveszem, ez így kényelemes, mert nyugiban ki tudom választani, és a házhozszállítással se nagyon van szívás.

Kivéve, hogy a webshop rendszerük a mai napon nem akarta az igazságot. Hiába kattintottam be, hogy mit szeretnék, nem akarta berakni, aztán kiléptetett, aztán mégis a kosárban volt a cucc... kb 20 perc dühödt kattintgatás után feladtam. Valami session-problémának nézett ki. E-mail felcsap, írtam nekik egy hosszú levelet, hogy mit gondolok róla. Lenyugodtam, és úgy döntöttem, hogy inkább elmegyek a boltba, és reménykedek benne, hogy nem lesznek sokan. Erre a levél elküldése után 10 perccel telefon csörög, jónapotkívánok, x.y. vagyok az ed-től, és a levele miatt keresem, elnézést kérünk, tisztában vagyunk a problémával, segíthetek a rendelésében? Hát nem mondom jól esett, de inkább nem szenvedtem a telefonos rendeléssel, úgyis megyek a boltba, csak nem kapkodják el előlem a memória kártyákat...

Azért az jó érzés, hogy vannak még üzletek, ahol törődnek a vásárlókkal. Persze még szebb lett volna, ha ezt az internetre is kiírják, de hát ma Magyarországon már ez is egész jónak számít.

Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás internet

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr5567737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása