Az imént volt egy kis ellentmondásos kalandom az internetes vásárlással. Memóriakártyát meg vinyót akartam venni az Extrém-digitál-nál. Már párszor vásároltam ott, sztem viszonylag megbízhatóak, a szervízelésnél se volt eddig sok gondom, kellően olcsók is, szóval szivesen választom új eszközök beszerzéséhez. Szokás szerint úgy szerettem volna, hogy az internetes web-shopban összekattintom, majd az egyik boltban átveszem, ez így kényelemes, mert nyugiban ki tudom választani, és a házhozszállítással se nagyon van szívás.
Kivéve, hogy a webshop rendszerük a mai napon nem akarta az igazságot. Hiába kattintottam be, hogy mit szeretnék, nem akarta berakni, aztán kiléptetett, aztán mégis a kosárban volt a cucc... kb 20 perc dühödt kattintgatás után feladtam. Valami session-problémának nézett ki. E-mail felcsap, írtam nekik egy hosszú levelet, hogy mit gondolok róla. Lenyugodtam, és úgy döntöttem, hogy inkább elmegyek a boltba, és reménykedek benne, hogy nem lesznek sokan. Erre a levél elküldése után 10 perccel telefon csörög, jónapotkívánok, x.y. vagyok az ed-től, és a levele miatt keresem, elnézést kérünk, tisztában vagyunk a problémával, segíthetek a rendelésében? Hát nem mondom jól esett, de inkább nem szenvedtem a telefonos rendeléssel, úgyis megyek a boltba, csak nem kapkodják el előlem a memória kártyákat...
Azért az jó érzés, hogy vannak még üzletek, ahol törődnek a vásárlókkal. Persze még szebb lett volna, ha ezt az internetre is kiírják, de hát ma Magyarországon már ez is egész jónak számít.