HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

Szemetelne-e

2008.07.11. 09:40 szörp epe

Gondoltam, hogy a ma reggelemet egy Kapuciner szelettel fogom feldobni, tehát útban a villamos felé meg is vettem egy kis boltban, majd elkezdtem falatozni a megállóig. Oda is értem (Mester utca, 4es6os), meg is ettem, gondoltam a csomagolópapírkát nem a földre hanem a kukába dobom... ha lett volna. A szembe lévő oldalon volt is egy, de a mi oldalunkat nem gondolták megtisztelni.

Komolyan nem értem, és még csodálkozunk, hogy annyi csikk, apró szemét van elhajigálva, mindenki megszokja, hogy úgysincs hova dobni.

Amíg ott álldogáltam, kezemben a papírdarabkát gyűrögetve, jött egy fiatalember. Éppen egy cigis dobozt bontott fel, a celfonát elegánsan elhajított. Majdnem elkezdtem rá csúnyán nézni, aztán inkább visszafogtam magam, elvégre hova dobta volna el.

Persze mindenkitől elvárható lenne, hogy ilyenor gyüjtögesse a hulladékot, amíg véletlenül szember nem jön egy szeméttároló egység (mint ahogy én is tettem), de be kell látnunk, ez nem életszerű. Arról nem is beszélve, hogy olcsóbb lenne az utcaseprőket is csak annyiban alkalmazni, hogy a kukát ürítgessék, és a földről kelljen összekolbászolniuk a szemetet.

Csak hogy félreértés ne essék: igenis szükséges a tisztaságra rászoktatása az állampolgárságnak, de azért jó lenne, ha a körülmények is ezt támogatnák.

Szólj hozzá!

Címkék: budapest köztér

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr34563357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása