HTML

Címkék

blog (17) budapest (19) buli (12) cég (7) egyetem (14) élet (39) érzés (16) étel (16) fénykép (18) film (15) flash (55) hdr (6) internet (33) ital (5) játék (13) köztér (35) ötlet (20) szabad (6) tipp (11) tudomány (9) vásárlás (12) zene (40)

Ilyen is van

Firefox 3 Pidgin

Zene nélkül...

Szörp és epe

Ez egy énblog. Ne keress benne értelmet, rendszert vagy bármilyen struktúrát. Néha hőbörgök, néha apró-cseprő megjegyzéseket teszek, néha ötletelek. Ez a blog olyan mint a mindennapok. Néha édes, mint a szörp, néha keserű, mint az epe.

Vajdahunyadvár

2008.07.04. 15:36 szörp epe

Na elkészültem életem első HDR fényképével, és rá kell jönnöm, hogy nagyobb szopás, mint gondoltam volna.

Szombat este a városligetben üldögéltünk, távolban szólt a Santana. Ott lőttem a három kezdeti képet.

A beállítások auto-bracket, csak azt sajnálom hogy állvány nem volt nálam, így a földre kellett a gépet raknom. Nem is láttam egészen mit fényképezek, így lett az alján rács, na de sebaj, kicsire nem adunk.

Ezután jött a tone-map-elés. Többször is nekifuttam, de igazán egyikkel se lettem elégedett, talán még ez a legjobb:

Kicsit bele kéne merülni az algoritmusok rejtelmeiben, hogy kicsit jobban értsem melyik paraméter mit csinál.

Összességében viszont tetszik a dolog, amint lesz időm, állvány felkap, és nyomás ki fényképezni.

Szólj hozzá!

Címkék: fénykép hdr

A bejegyzés trackback címe:

https://szorpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr4553369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása